Välkommen till vår nya hemsida!
Arvika Slalomklubb
Fotboll

Uthyrning av backe samt friluftsdagar

Observera! Vi har ingen utrustning för uthyrning.

Hyra backen: Om ni är intresserade av att hyra backen eller klubbstugan hör ni av er via mail till arvikaslalomklubb@gmail.com eller skickar sms på 076-1130039. (OBS! För att bokningar ska komma in i rätt ordning ber vi er använda den här bokninginstruktionen eftersom vi inte har möjlighet att samordna det annars.)

Friluftsdagar: Alla skolor i Arvika kommun lånar backen/stugan gratis vid friluftsdagar, men måste då ordna med lift-/skoter- och stugpersonal själva. Observera att Rackstadbacken och Arvika slalomklubb är en ideell förening som inte har någon anställd personal. Innan ni anmäler att ni vill ha friluftsdag i backen måste ni alltså se till att ni har någon som kan starta och köra liften, hämta ner eventuellt skadade barn och köra 4-hjuling eller skoter om något händer med liften eller i backen under dagen. (Ett tips är att titta i jourlistan över liftpersonal för att se om ni har någon förälder till barnen som ska ha friluftsdag med i den listan. Välj fliken ASLK-jourlistor-liftjour och sist länk till liftjourslista.)  Om ni är intresserade av att låna backen och klubbstugan till friluftsdagar hör ni av er via mail till arvikaslalomklubb@gmail.com eller skickar sms på 076-1130039.

Stugan får inte vara obemannad om den ska vara öppen och de som hyr/lånar verksamheten ansvarar för att den lämnas i samma skick som den var när ni kom.

Instruktioner får ni av Erik Sundström 070-3301703 några dagar innan er bokade tid.

Våra sponsorer